Tesztmester

Hogyan védd értékeidet? Provision-ISR kamera rendszer teszt 2. rész

2016. augusztus 26. 11:20 - ChickenNightmares

Operációs rendszer

A rendszer gyors, egyszerűen kezelhető, Linux alapon, magyar nyelven. Stabil, lefagyni egyszer se fagyott le miközben teszteltem. Ami kifogásolható kicsit, hogy nekem gyanús, hogy valami fordítóprogrammal lett lefordítva a kezelőfelület (ezt a gyanút alátámasztja az is, hogy magyar nyelvű leírást nem ad az eszközhöz az izraeli cég). A rendszer alapvetően könnyen kezelhető és zökkenőmentes.

Funkciók

A rendszer lehetőséget ad a 4 kamera képének megtekintésére, nagyítható is mindegyik. Van időzített felvétel funkció, kameránként. A kamera rendszer képes arra is, hogy a képernyő egy meghatározott részén érzékelt mozgás esetén riasszon, vagy felvételt indítson be. Internet elérés esetén a kamerák képét illetve az egész rendszer beállításait interneten keresztül is meg lehet nézni illetve változtatni. Ebben a cikkben leírják, hogyan működik.

Megfelelő típusú Provision-ISR kamerák használatával a kamera rendszer vezérlőjéből képesek vagyunk a kamera zoomját, irányát és egyéb dolgokat is állítani. Én a Provision-ISR I1-380AHDE36 kamerákat használtam, ami fix lencséjű és nem tud zoomot, ezért ezt nem tudtam letesztelni konkrétan.

Kamerámasco_provision_pr-i1380ahde36.jpgk

Az általam tesztelt I1-380AHDE36 1.3 megapixelt tud, ami átlagos felhasználásra szerintem elegend
ő. Fix lencsés, bullet kamera, tehát mozgást és zoomot nem tud. Ellenben automata sötétség-érzékelésre képes, és ilyenkor automatikusan átvált infra funkcióra, ahol szerintem elég korrekt képet ad. Kinézetre korrekt, illetve egy alján lévő csavar segítségével az iránya kézzel állítható, aztán rögzíthető. Az elhelyezéshez és a kamera rögzítéséhez három csavarhely van, ami az alacsony súlyt tekintve szerintem elegendő. 

A kamera rendszer megvásárolható egyébként a Műszaki Arénán.

A következő részben a funkciókról szeretnék többet írni. Köszönöm mindenkinek aki elolvasta!

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://tesztmester.blog.hu/api/trackback/id/tr88794250

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása